Wednesday, October 26, 2005

Lekker

Snelle update want erg druk want Enorm Gramatica Examen maandag waar minimaal 75% gehaald moet worden. Weten wat precies de past perfect continuous is? Moet je mij hebben. Jammer dat ik ook nog woordsoorten, phonologie en nog 1 miljoen dingen moet weten (natuurlijk allemaal in het Engels). Gelukkig geef ik morgen mijn laatste les van de week en is er een ongetwijfeld zonnig en strandwaardig weekend om nog heel veel in te doen. On the bright side: op twee na zijn al m'n papers klaar en satisfactory (dus klaar; in tegenstelling tot types die unsatisfactory voor hun kiezen krijgen) en heb ik nu al de minimaal noodzakelijke 4 uit zes satisfactories voor het lesgeven behaald met nog twee lessen te gaan (you do the math). Genoeg gelest: ik heb ondertussen ook nog een raar blauw drankje ontdekt gemaakt van een bloem dat van heel leuk van blauw naar rood verkleurd: Anchan-sap/juice/num. Heel fijn/good/aroy en nog gezond/healthy/whatever ook!

No comments: